Kızlar selam 22. Haftadayım. İlk gebelik. Plesantam aşağıdaymş detaylıda 3 cm yukarı cıkmış hatta öyle söyledi doktor.
Dün avm de biraz gezdim. Eve geldim dünden beri vajinamda bir baskı hissi var ağrı var. Neden böyle bir his oldu anlamadım. Üşütme akıntı vs yok böyle baskı gibi bi ağrı. Daha önce yaşayan var mı plesantam aşağıda oldugu için mi acaba böyle bişey yaşıyorum anlamadım