tuqbay canım sağlık ocağı yapmıyor , bende sordum biz yapmiyoruz dediler çünkü iğne özel bir iğne, eczaneden almaya kalksan 1000 tl fiyat verdiler. Ben 29. Hafta da oldum birsey olmaz dediler 30 a kadar yolu var. Ben ozelde muayne oluyorum orda reçeteye yazdırdım, hemen eczaneden mor reçete çıkarttilar, sonra iğneyi teymin ettik 3.5 tl ye verdiler . Sonra aynı hastanemde acil de randevusuz 17 tl ye vuruldum.