Ahhahhs 31 +6 oldum ve hala nerde dogum yapicam bilmiyorum kagithane ve cevresinde bildiginiz bi hastane var mi
Sukranerolkaradag Ahhahhs Neden geç olsun yapacak bişey yok deyip hastane araştır. Ben 39+2 oldum 3 haftadır yeni doktor buldum. Canını sıkma.