Sara2712 Arkadaşlar perşembe günü suni sancı ile doğumum başlatılacak 37+4 olmuş olacam suyu az, suni sancı çok ağrı yaparmı?
Zehra9616 Sara2712 cuma gunu aldim 2 saat surmedi cat die dogurdum hic abartilcak bisi degil cnm ve bu 2. Kez alisim korkma bence 😊
Sumiire Sara2712 benim tecrübem yok ama hemsireyle nst odasında hamile bi bayan konusuyodu onları dinledim hemsire aslında doğum sancısı dan bi fark yok bilmem bişey hormonunu salgılamak için veriyolarmış acıkma olsun diye insanlar doğum sancısı olmadığı için daha fazla sancı cekiyotum sanıyolar demişti
tazeannecik1 Sara2712 15 gün önce bende 39+2 de su azlığı sebebiyle suni sancıyla normal doğum yaptım saat 8 de sancı başladı 16:25 te doğum yaptım son saatler zordu gerçekten ama bebeğim doğduğunda her şey bitti ♥️ Kendinize inanırsanız her şey çok güzel olur 😍
Aselinkooo Sara2712 dayanamıyorum dediğin noktada zaten doğum oluyor canım. kendini hiç şartlama korkutma araştırma yapma. İlk doğum sanırım sen olumlu yanlarına odaklan. Zaten İllaki yaşıcan o anı nekadar gözünde büyütürsen senin için okadar zor olur. Bazı konularda cahil olmak en güzeli 😄
Sara2712 Zehra9616 maşallah Allah analı babalı büyütsün, kaç hafta erken doğdu sizin? Benim suyu azalmasa beklerdik ama suyu çok azaldı
Sara2712 Sumiire oksitosin hormonu yani aşk hormonu salgılıyo bebek o hormonun etkisi ile doğuyo ama çok ağrı olduğunu söyleyenler var
Sumiire Sara2712 evet oksitosin hormonu demişti sanırım yani kendi sancından fazlamı bilmiyorum deneyimim yok ama ordaki hemşire Boyle soyleyince banada mantıklı gibi geldi acıklaması
CanselY Ben doğumuna yakin hep merdiven cikip indim. 39+4 haftalikken 4 cm ile hastaneye gittim. Yatisim yapıldı ve 1 suni sanci verildi. 3 saatte dogurdum sukur. Rabbim yardimcin olsun. Hayırlısıyla sagsalim kucağına alirsin inşallah.
Gzmnr18 Sara2712 herkes farki olabilir belki ama bana suni sancı verdiler 10 gibi ve gittikçe cogaltiyorlar yukseltiyorlar 17 ye kadar ağrısını cekdim daha sonra sezaryen tercih ettim boşuna suni sancı cekmisim
theAna Sara2712 sancı verdiklerinde yatmayın bol hareket edin ve ağrı geldiği zaman sıcak su tutun çok iyi geliyor.