Busrasahinnn benm ilk gebeliğim de bilmiyordum bebekte kilo yapacak besinleri, yeterli dengeli besleniyordum hepsinden yiyordum ama az yiyordum. Kızım iştahsız anne sütü içmek istemedi, onu beslemek beni çok yoruyor az az yiyor. Ben her gün dua ettim ikinci bebeğim iştahlı olsun bol bol yesin diye. Bu yüzden Anne karnındaki kilo artışı da iyi olsun sürekli besin alsın alışsın dedim diye dikkat ettim, teorim tutar mı bilmiyorum doğduktan sonrada beslenmeye hayır demesin diye bütün çabam 😁