Kızlar geçenlerde kuzenim normal doğum yaptı 8 dikişle. Önceleri bı şekilde doğacak ya derdim dusunmezdim haftam yaklaştıkça içime bı korku girdi ki anlatamam. 35+3 günlüğüm smdi ne zamn bellj olur ki doğum şeklim. Son kontrolde 33 haftalıkken bebek kafa geliş şeklinde demişti. Surec nasi işliyor şehir hastanesinde. Nts ye falan ne zamn alırlar çatı muayenesi ne zamn yapılır mesla