Sinemozen Selam hamişler 🙂 37 +1 deyim. Bebeğim 2.500 kilo ben 42 kilo ile hamile kaldım şuan 58 kilo oldum dün kontor vardı gittim bebek çok zayıf gelişimi 1 ay geriden suyu azaldı yatış yapılacak dendi. İçime sinmedi özel hastaneye gittim bir sıkıntı olmadığını benim kiloma boyuma göre bebeğin kilosunun normal olduğu dendi. Bende yatmadım hastaneye imza attım. Sizce bir sıkıntı olur mu doktor bana kızdı bir sıkıntı olursa sorumlusu sensin dedi kafam karıştı açıkçası?
Calasun Sinemozen baska doktora git bence yada arastir iyi doktor bul birdaha gorun oda sorun yok derse insallah der 🙏🏻🙏🏻 Sonra seni bu strese sokan doktoru git sikayet et sana zahmet 😰
Huris Sinemozen canım bencede gitmelisin başka doktora benim kuzenim iki gun önce aynı şikayetten gitti bebeği bi ay hiç kilo almamıştı sonra karaciğerinde yağlanma ol dugunu öğrendik ihmaller gelmez
Arzuylmz Özel hastanelere çok güvenmeni istemem açıkçası her hastane bir olmaz ama insanın canı yanınca artık güvenmek istemiyor bir de üniversite hastanesine gidin derim geciktirmeyin Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıkla alırsınız evladınızı kucağınıza
Sinemozen Arzuylmz Allah razı olsun yatış veren hastane araştırma hastanesiydi zaten yatırıp sezeryan yapıcaklardı normal doğuma musait mişim
Sinemozen Doktor bulmak çok zor kaç doktora gittim sayısını bile unuttum. Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah ❤️
Arzuylmz İçin de şüphe kuşku kalmasın geciktirmeden başka bi doktora daha git neredeyse sonuna gelmişsin 37 hafta da çok erken değil korkma Allah’ın izni ile hiç bişey olmaz benim 27 hafta da doğan bebeğim yaşadı da canı verende alanda Allah şakın kötü düşünme strese girme Doğumdan sonra bebeğine süt ve güç vermek için senin pozitif olman lazım 😇
gonulcelen Sinemozen madem normal Doğum istiyorsun hiç bir sıkıntın yoksa sıkıntı yapma bebeğin çokta minik degil 3 haftan var 3kg gibi bir rakam olur bide minyon bir bayanım diyorsun. Tabi ki su azlığı dikkat edilmeli o sıkıntılı bir durummuş.
Elcnerdgn Bebeğin kilosu ve boyu sizin tamamen genetik faktörlernize göredir. İlla 3000kilosu olacak değil ya sağlığı yerindeyse 2500de gayet iyi yani her bebek 3000 üstü doğacak diye birsey yok