Herkese merhaba. 7+6 haftalık hamileyim. Panik atak var bende malesef biraz da heyecan yapıyorum sanırım ve bununla beraber durup dururken kalp çarpıntılarım oluyor dideral diye bir ilaç kullanıyordum hamile kalmadan önce ama simdi hamileyim içemiyorum. Papatya çayının sakinleştirici özelliği var zarar lı mi acaba bilginiz var mı?