Nur234 bana teşhis kondu deli gibi kaşınıyordum uykudan uyandırıyor du ellerim bacaklarım sırtım ama kabarma kızarıklık olmuyordu sonra alt üst safra tuzlarına bakıldı kolestaz olmuşum ilaç kullandım 2 günde bir kan verem takiple ilaçla değerler düşürüldü ama artık 40. Haftadayım daha fazla ilaçla idare edemeyiz dedi doktorum cuma Gününe kadar bekleyeceğiz gelmezse cumartesi sezaryen olacağım. Çok önemli sakın ihmal etme bebeğin kalbi durabilir Allah korusun