B-Y94 Güzel hamiş annemler bir sorum var 34 haftalık gebeyim ilk gebeliğim. Gebeliğimin başından beri plasentam hep öndeydi. Bildiğim kadarıyla plasenta önde olunca sezeryan oluyor zaten de. Benim gibi olup kaçınca haftada doğum yaptınız
Tavsanannesi B-Y94 36+2 yim plesenta rahim ağzına çok yakın bende sezaryen olucam cuma günü tarih almaya gidicem bakalım
Ilkmeyvem B-Y94 plesanta previa pazartesi sezaryen olacağım ☺️ Benim kanamam vs oldu 27. Haftadan bu yana doktorum sayesinde sorunsuz geldik
B-Y94 Tavsanannesi hmm seninde erken öyle duyuyorum ya bizim gibi plasenta önde olan daha erken alıyorlarmış doğru mu doktorun ne dedi kuzum
Tavsanannesi B-Y94 bebek doğum kanalına girmeden doğum başlamadan alıyolar kanama olmasın diye tahminen haftaya sezaryen olurum canım allah yardımcımız olsun
B-Y94 Ilkmeyvem ohh şükğr senin doğum olsa da sıkıntın olmaz Allahın izni ile benimdr bilgim yok doktor da bişey demedi
Ilkmeyvem B-Y94 inşallah canım son hafta protein kaçağı ve yüksek tansiyon da eklendi 😔 38. Haftaya nasıl geldik bir ben bir Allah bilir
B-Y94 Ilkmeyvem ahh gebelik o kadar güzel hiç bitmesin isteriz ama zorluklar oluyor tabi bende öyle plasenta önde benim gebelikte ufak tefek zorluklar oluyor elbet