Bende bel ağrısı ile hastaneye gidip korona olduğumu öğrenmistim 28 haftada.. eğer dayanamiyorsaniz acilde bir parol takının diğer türlü sıcak su torbası filan da çok iyi geliyor ağrıyan yerlere. Bebiste tek sorunum bı hafta geri atması oldu ama Dr toparlar dedi korkulacak bişey değil dedi herkeste de farklı oluyor zaten cogusunda bebek çok etkilenmiyor çok şükür