Canım ben bugün aynı şikayetle dr gittim 3 gündür geçmeyen agrılarım oluyordu . Bebeğe baktı çok şükür ıyı ama kasılmalar ıcın alttan muayene etti (korkulacak hiç bişey yokmuş ben hiç canım yanmadı hissetmedim bile) ilk gebeliğim bu arada gebelikten önce kadın doğuma dahi gitmemiştim . Çok tereddüt etmiştim ama doktoruma güvenip izin verdim mutlaka yaptırın bence alttan muayene gerekli olmasa zaten neden istesinler. Neyse rahim kısalığından şüphelendi 27 mm çıktı ilaç vermedi dinlen dedi ağır iş sakın yapma canım bence dinlen geldiğimden beri uzandım azaldı agrım 1 hafta sonra tekrar kontrole gidicem eğer dinlenmeyle geçmezse ilaca başlıycak benimde günüm aynı bu arada 24+2