Nzl123
Gebelikte anneye ne aşısı vuruluyor neresine ve çok acıyormu😔 korkuyorum iğneden biraz 😓
Fatmaklc
Sadece 2 tane 1 ay arayla tetenoz aşısı oluyosun koldan o kdr. Hiç te acımıyo korkma.🙂
Nunucan
Ben hamile olmadan önce düştüğüm için tetonoz aşısı yaptılar omzum bir hafta aralık agridi üzerine yatamıyorum aynı acıyı bidaha yaşamak isteyemem çok korktum şimdi .