seymaa33 hunilimom dönmüştü baş aşağı geçen hafta kontrole gittiğimde tekrar yan duruyor dedi. Bu perşembeye kadar bekle dedi. Dönse acaba bi ağrı sızı okur mu hissedebilir miyim bilmiyorım
hunilimom seymaa33 hissedersin benim kızım 36 da dondu 2 gün uyuyamadım karnım şekilden sekile girdi yanlarım agriyordu
seymaa33 hunilimom aslında dün çok kötü oldum sabah eşim dedi yüzün bembeyaz olmuş. Ayaklarım falan ağrıyordu sonra yürüyüş falan yaptım geçti