ysmnn11 canım bu takvimler standartlar. 28 günde bir adet görüyorsan direkt 14. Günü yumurtlama sayıyor. Ama bazı zamanlar öyle olmayabiliyor. Farklı günlerde yumurtlayabiliyoruz. O yüzden sana tavsiyem ovulasyon testiyle takip etmeni önermek olur. Çok daha garanti. Bende bu ay denedim bekliyorum ☺️