Arkadaşlar ben adet düzensizliğinden doktorum önermişti bana bunu. Hamile kalabilirsin bir yan etkisi yok dedi. Biz eşimle geçen ay denedik ama tam gününde geldi 1 hafta öncesinden kasık ağrılarım başlamasına rağmen nedenini bilen var mı? Bu ilaç nasıl?