Arkadaşlar sabahtan beri video izleyip yorumlara bakıyorum ama kafam o kadar karışık ki hâlâ kararsızım. Elele Madre için sallarken çok hışırtı yapıyor deniliyor. Kullanan arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olabilir mi? Başından beri Yoyko tercihim aslında ama fiyat olarak Elele daha makul gibi geldi. İkisinin de eksisi artısını bilen var mı? 🙏🏻🙏🏻