Ben depend almadım ilk baş 2 hasta bezi kullandım daha sonra pede geçtim ki doğum yaptıgım zaman hava buzzz gibiydi kar yağıyordu geçen hafta çarşambada, kat kat pijama giydim örtüler örttüm onları giy çıkar giy çıkar uğraşamazdım çok ağrılar oluyo çünkü ben pedle çok rahat etmiştim zaten