ebru3564 Sibel_l3 Banada doktor imom omega ya başla dedi süt ürünleriyle falan tüketiyor musun nasıl kullanıyosun
Msl22 ebru3564 Canım ben kullanıyorum imom OMEGA süt ürünlerini bir kac saat sonra tüketiyorum agzima balik tadi gelmesin ilaçtan diye ama bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum cok memnun kaldim öncesinde içtiğim balik haplari böyle cok agzima ağzıma geliyordu bu cok iyi geldi bana herkes tavsiye ediyor hamilelik sonrasi emzirme dönemi icin olanı da varmis ama doktorum imom omega tek basina yeterli olmax dedi ben balik hic tuketemiyorum tiksindim bulantim cok oluyor balık görünce oyuzden ek bir sadece balik hapi yazdi mdc falan adi onu da yatmadan önce içiyorum jel gibi oda
ebru3564 Msl22 Teşekkür ederim ben balık falan yediğim için sordum doktora balık yağı kullanmana gerek yok bu ilaçta var dedi
minigim07 ebru3564 aynısını doktorum bana yazdı bende bulamıyorum hangi eczaneye sorduysam depoda yok diyor🤷♀️
Estrella Bunu geçenlerde biri daha yazmıştı. Ben de kullanıyorum bu takviyeyi , yanlışlıkla 2 tane almışız allahtan. doğuma kadar gider. Ama illa ki vardır yani onun yerine kullanılabilecek başka onu da bitince emzirme döneminde doktora sorarım
Zoom15 ebru3564 İstanbul’da da yok eşim eczacı olmasına rağmen bulamadı üretici firmada dahi yok. Önümüzdeki hafta geleceğini söylemişler firmadan ne kadar doğru bilmiyorum
Zoom15 ebru3564 banada onu önerdi doktor ama bilmiyorum içerik olarak bakıldığında elenetal bir tık daha iyi gibi. Bilsem stok yapardım bende fazla alırdım sattırmazdım eşime 3-4 aylık ürün en azından kendim için