39+2 den merhabalar . 2 gündür Kasılmalar çok fazla oluyo ama sancı hissetmiyorrum . Bugün belimde kasıklarda minnak minnak ağrılar oluyo sadece . Dün nst de düzensiz 100 lerde sancı göründü hissetmedigim için eve postalandım. Nolur dua edin hayırlısı ile doğum yapayım kızlar buraya post atınca uğurlu geliyormuş heralde 😂❤️🤲