12siradanbiri Kizlar ya sağ göğsüm de üst tarafında şişlik mi kist mi bilemedim ,korktum biraz aciyor dokununca başına gelen var mı, doktora randevu aldım Perşembeye , adetime de 9 gün var acaba gebelik belirtisi de olabilir mi
Anne9283 12siradanbiri Aynı sorun bende de var sağlık ocağında doku geliyo elime ama ayda 1 kez kontrol et dedi yine de hastaneye gideceğim
Denizalya 12siradanbiri bendede oldu doktora gıttım ultrasonla bakıldı iyi huylu kist oluyormus bunlar ben her dusta sıcak suyla ovaladım geçti 35 haftalık gebeydim cıktıgında hatta doktorum demısti dogumdan sonra emzirince gecer dedı
syhnbebek 12siradanbiri bende Hamile değilken olmuştu kesinlikle kontrol ettirmeniz gerekır benim ailemde göğüs kanseri geçmişi olduğu için sürekli kontrol altındayım. Acısı ve şişliği vardı. Umarım emzirebilirim ve sonra geçer tamamen . İnşallah sizinde önemli bişey değildir ama kontrol ettirin
12siradanbiri Anne9283 agri var mi peki siz de ben gittim gün verdi ultrason için ,yaşım tutmadığı için mamografi çekilmez dedi.
12siradanbiri Anne9283 saglik ocağına ben de gittim anlamadı doktor enfeksiyon da olabilir dedi antibiyotik ve ağrı kesici verdi genel cerrahiye yönlendirdi
Anne9283 12siradanbiri Dokunduğum zaman ağrı gibi değilde acıyo. İnşallah kötü bişey yoktur sonucunuz çıkınca da paylaşırsanız sevinirim 🙏
12siradanbiri Denizalya bisey sorabilir miyim ultrasonla bakınca ustu tamamen çıkarıyor muyuz biraz bilgi verebilir misiniz. Teşekkür ederim yorumunz için
syhnbebek 12siradanbiri evet üstü çıkartıyorsunuz oda karanlık oluyor ultrason odası utanacak bişey yok canım doktor bakmıyor bile
Denizalya Anne9283 evet bendede aynı sorunlar vardı agrı vardı bır anda dokundugumda elıme kitle geldı doktora gıttım hatta doktorum demıstı kötü huylu kitleler agrı yapmaz dedı ultrasonda evet üst tamamen cıkıyor koltuk altından beri ultrason yapılıyor korkmayın iyi huylu kitleler bunlar