Egeninannesi54 Bayanlar merhaba kötü kokulu akıntı ve kaşıntı problemi yaşayan varmı aranızda? Dün dr gittim akıntı için ornisid kaşıntı için de zolax yazdı varmı kullananınız? Hamilelerde kullanılmaz diyor kimisi arada kaldım napacağımı bebeğe zarar gelir mi diye
Beyzanrr Egeninannesi54 canım zarar gelecek olsa doktor vermez zaten eğer tedirgin oluyosan sirkeyle suyu yarı yarıya karıştır tu alete çıktıkça o suyla taharetlen ben öyle atlattım
Egeninannesi54 Evet haklısın takibinde olduğum doktorum yazdı ama eczacı ve aile hekimindeki dr da şaşırdı nasıl bu ilacı vermiş olabilir bunlar hamilelikte kullanılmaz diye tereddüt edince beni de arada bıraktı.. sirkeli suyu deneyeceğim teşekkür ederim canım