Merhaba kızlar bugub itibariyle tam 30 günlük bır oğlum var.bebeklerdeki aylık gelişimleri takip etmek istiyorum dogal olarak.Ama ilk cocugum oldugu için de tecrübesızım.Aylık gelişimleri takıp ederken o ayın bitmesini mı baz alcaz yoksa o ayı mı..Mesela bebeğim bugun 30 günlük bu ay ıcınde mı 1.ayındakı gelişimi takip etcem yoksa 2.aya girdiğimizde mı?Umarım anlatabilmisimdir karısık oldu biraz 😄