Ezoo35 Merhaba annişlerrrr bugün gittim kontrole ve sonunda doktor büyük ihtimalle kız dedi. Bacak arası boştu ama detaylı da daha belli olur dedi. Kız bebek isim önerilerinizi alabilir miyim 🥰
ilaydaelcinn_1 Ezoo35 Hayırlı olsun 💜🧚🏼♀️ bize de 13.haftada kıza benziyo demişti birdaha da değişmedi 🙈😍
Mercimek1234567 Ezoo35 sukur ki Allaha tek ben degilmisin demkki herkes gec ogreneblirmis ben hala ogrenemedim gosterecegide belli degil detayliyi bekliyorum pozisyonu uygun degilmis acaba hepmi pozsyonu normale.donmeyecek detaylida da mi goremeyecegm korkusu var.🤪😁
Ezoo35 ilaydaelcinn_1 teşekkür ederim canım 💖 erken öğrenmişsin valla ben 18*2 hala da net konuşmadı 🤣
Ezoo35 Mercimek1234567 valla ben artık çok moralsizdim giderken bi ton dua ettim artık öğreneyim diye detaylıda artık net derler 🤣🤣
Ezoo35 Betus32 benim de eşimin de gönlü oğlandan yanaydı ama ilk bebeğim olduğu için kızımı da öğrenince çok mutlu oldum 🥰 eşimde mutlu oldu ama benim kadar değil 🥶
sdymtl Kızları geç tahmin ediyorlar galiba. Bana 12de erkek dediler hala erkek. 18+4 😀 Açıp gösteriyor erkekler 😀😀😀
Ezoo35 sdymtl benim ablamın da erkekti ama 5. Aya doğru öğrendi kendini göstermiyordu hiç. Meğerse benim kızım nazlıymış 🤣😍
Mercimek1234567 Ezoo35 bence göstermemesinim sebebi kiz dirla alakali degil cevrem seninki kiz gostermiyorsa diyor ama arkadasmda gec öğrendi onada oyle diyolardi onunki erkek cikti bnde oyle bekliyorm bir aydan fazla var detayliya girmeme 😶🤔
Ezoo35 Mercimek1234567 bende katılıyorum bebek kendini göstermiyorsa kız diyorlar ama çevremde çok öyle erkek gördüm. Sizin varmış baya hiç tahmin de bulunmadılar mı sizde benim gibi mi çıktınız 🤣
Mercimek1234567 Ezoo35 yok tahminde benzetme de olmadi bu zmana kadar pozisyonu uygun degil dediler felan filan ozele gittim devlete gittim ikisinde de aynisi oldu smdi cokda var bidaha da gel demediler ozmana gelrsin hem ogrenrsin dediler ozmani bekleyecegim insallh
Mercimek1234567 Ezoo35 tam 17 oldum ablacm 16+3 de gittm iste o zman ve ozmana kadar hiç bir yorum tahmin yokk