Selam hanımlar tahliller vermiştim dün doktorum aradı ve gebelik diyabeti olduğumu söyledi ve tiroid zaten vardı ve ilaç kullanıyordum ama değerlerimde yükselmiş bu durumu yaşayanlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız bu arada 9 haftalık hamileyim henüz 🙏🏻