Mercimek1234567 Arkadaslar 17 haftalik hamileyim saglik ocaginda cagrdilar sabah hemde ne icin cagiriyolar acaba bilginiz varmi?
busey_42 Mercimek1234567 benide aradılar dün 17+5 açamadım direk gittim kalp atışı dinlediler iğne yaptılar tansiyon falan ölçtü kilo takibi öyle yaptılar ama. Bir gitseydiniz
Inan_busra40 Mercimek1234567 kilo, tansiyon takibi yaparlar bebeğin kalp atışını dinlerler birde tetanoz aşısı olmanız gerekiyor 20. Ve 24. Haftalarda, değerlerimi takip ediyorlar ve emzirme eğitimi vs de veriyor benim sağlık ocağındaki doktorum ve ebem ☺️
Emossk Mercimek1234567 ilk cagiriyorlarsa kayıt açıyorlar boy kilo tansiyon takibi +bazı kan testleri ister tetanoz aşısı için gün belirlenir ya da gitmisken onu da yaparlar
Mercimek1234567 busey_42 yarin gidecegim insallah yeni ayagima civi batti tetenoz asisi yapildim acaba tekrar yapilmam gerekecekmi
Zerrinmesut19 Mercimek1234567 bende 17 haftadayım bugun çağırdılar gittim kilo ölçtü tansiyon ölçtü birde kalp atışı dinletti kan ilaçı verdiler. 20 haftada tetanoz aşısı için gel dediler.
csmaknc Mercimek1234567 Canım kan idrar tahlili yapıyorlar 20. Haftada da tetenoz aşısı yapıyorlar onlarda takip ediyorlar yani herşeyi bende haftaya aşı için gideceğim
Zeynepppdyg Mercimek1234567 benide perşembe günü çĞırdılar kan ve idrar tahlili gebe izlemi yapıyorlar ayrıca tetanoz aşısı yapıcaz demişler ama ben olmak istemiyorum 😅bunu nasıl söylemeliyim gitmesem diyorum ama kan ve idrar vermk istyrm aşı olmayan var mı aranızda
Mercimek1234567 Zeynepppdyg valla bende olmam herhalde yeni oldum cunku diyeceğim de bakalm ne diyecekler bana ozman