Seydam0081 kızım 7 yaşında arası çok olunca bende bu zaman içinde 2. Pek düşünmediğim için dağıttım eşyaları 😊 az bir kıyafet kaldı cinsiyet değişince onlarda pek işe yaramadı 🤦♀️ kiyafet aldim işte biraz. Çok almadım çünkü hediye de geliyor. Beşik, araba, puset, bakım çantası, baby nest, alt açma seti ablam ile annem aldı. Örgü yelek, patik hırka vs hep çokça ablam ördü sağ olsun😍 bende ördüm biseyler. Bir iki eksik kaldı işte bez, biberon emzik felan kaldı alınacak. Onları da alır çantayı hazırlarım inşallah.