34 haftalık gebeyim sabah ayağa kalkınca daha ilk adımımda nasıl olduğunu anlamadan yere düştüm bebeğe bişey olmasin diye tüm ağırlığı ayağıma verdim sanırım burkuldu önce kızardı şimdi ise ayağımın sol tarafı şişti ve morardı buz uyguladım ama üstüne basamıyorum evde tekim napıcam bilemedim ?