Sev-mek Reglim normalde düzenlidir. Fakat bugün 8. Gün gecikme oldu idrar testi ve kan testim negatif çıktı. Kan sonucu 0.100 çıktı kızlar sizce adet söktürücü kullanmalı mıyım yoksa biraz daha beklemem gerekir mi ?
Sev-mek nurnur13 açıkcası ben de hiç kullanmak istemiyorum teşekkür ederim . En azından bi 15 gün olsun sonrasında tekrar giderim doktora 🤗