Hilal6161 biz de 32+1 iz. Cumartesi doktor randevumuz inşallah biz de o gün öğreneceğiz kilosunu vs 🤗 şimdiye kadar bir sorun yoktu, inşallah da olmaz. Benimki de henüz dönmemişti iki hafta önce ama bakalım bu sefer ne durumda 😅 iki hafta önce gittiğimizde de kilosu 1625 gramdı, doktorumuz haftasıyla uyumlu dedi 🥰 ben kıyafetlerini beşiğini falan aldım, tek eksiği bezi ıslak mendili pişik kremi vs. Onları da haftasonu alıp koyacağım çantasına 😅 kıyafetlerini de hazırladım, hastaneye götürülecekleri ayırdım, ufaktan bir ütüledikten sonra her şeyi hazır beklemede olacağız artık 🤩