Kizlar ben 21haftalik hamileyim.sorum gebeligimle ilgili degil aslinda.Ben rüyamda ne görsem dogru cikiyor.Etrafimdan cok tepki alir oldum😢en yakin ruyam mesela 1hafta önce yakinimizin vefat ettigni gordum ve sabah selası verildi😢😢Bu gece esimin ablasiyla tartistigini gordum sabh msj attim kendisine gercekten etmiss.Anlicagniz evliligimi cok fazla zedeliyor bu durum.esim senden korkmaya basladım faln diyor.bi olay olsun herkes direk bna yuklenip nur aklimiza direk sen geldin diyor.Insanlar beni ben sinava gircem bu gece bnm icin uyu bakalim gecicekmiyim falan gibi sorular soruyor.yasimda 24 bu durum pskolojimi cok bozdu uyumaya korkar oldum😢bu 3.gebelik zaten 2cocukla evde yoruluyorum birde bu durum olunca bitkin dustüm artik😢 uykularimda hep tetikte gibiyim.Annemi kaybettim senesi olmadi daha.1ay belki ust uste onu ruyamda gordum benden yardim istiyordu.bende hep ona kuran faln okuyordum.Mezarida ankarada Ben istanbuldayim bi akrabamizi gonderdim bakti.mezarinin bas kismi gelen taraf icini cökmüss😢😢😭😭Anlicagniz napicam bilmiyorum yardim edicek olursa biraz rahatlamak istiyorum artikk