Kızlar 20 hafta 4 günlük hamileyim ilk hamileliğim
15 gün önce de yazmıştım rahimde çok baskı hissediyorum diye hatta acile gitmiştim rahimde açılmamı var diye açılma yok demişlerdi
Bugün özele detaylıya gittim bebeğim sağlıklı hiç bir sıkıntısı yok yalnız bebek aşada saklanmış oraya ne yaptıysam yürüdüysem de çıkmadı
Amniyon sıvısı yukarda bebek aşada aşada da çok sıvı olmadığı için net resimler yakalayamadık
Resim yine o kadar önemli değil de doktor ağır kaldırma dinlen yat yukarı çıkar dedi
Başına gelen varmı