Gzm23 4.aydan sonra burundaki damarlarda gebeliğe bağlı şişlikler olabiliyor, bunun sonucunda da kanamalar olabiliyormuş. Bende de bi ara çok oluyordu. Doktor normal olduğunu söylemişti. Bi de grip değilsindir ama sürekli böyle burnun tıkalıymış hissi veriyor bazen.