Merhabalar benimde 25 Şubat ve 3 Mart da kanamam oldu 2 gün hastanede yattım progestan ve iğne vuruldum . Şuanda yatak istirahati yapıyorum. Lekelenme devam ediyor . Kanama alanım büyük olduğunu belirtti doktorum . Başka bir doktora gittim bana endol hap, OMEGA 3 ve iğne verdi onları kullanıyorum . Endol hap kullanan var mı ?