linamom Merhaba çalışan annelere bir sorum olacak 32.haftada izne çıkıcam doktor rapor verecek ben de işyerine vericem. Doğumdan sonra tazminat alabilmek için başka bir kuruma vermeye gerek var mı yoksa sadece işyerine versem yeterli midir?