Esra93 banada doktorum 32. Haftada suyumun sınırın üzerinde olduğunu bebeğinde iri bir bebek olduğunu söyledi 2 hafta sonra tekrar bakalım eğer çok artmışsa şeker testi yaparız dedi daha sonra gittiğimde çok artmamış yine olması gerekenden fazlaymış onu söyledi. Ben biraz araştırdım meyve özellikle de karpuz çok artırırmış suyu bende o dönem çok tüketiyordum şimdi azalttım hatta karpuzu bir süre yemedim şimdilik herşey yolunda gibi 35+6 olduk