Merhabalar 10+2 deyim. Bulantım hassasiyetim hiç olmadı. Hamile kalmadan önce çoğunlukla glutensiz şekersiz sağlıklı beslenen ben, artık sürekli makarna, pizza gibi karbonhidrat bombalarına düştüm. Tatlı sevmem neredeyse her gün çilekli milföy yer oldum. Artık bebeğin ve kendi sağlığım için bu gidişata dur demem lazım. Vicdan azabı yapmaya başladım. Okuduğum kadarıyla annenin beslenmesi 2. ve 3. trimesterde direk bebeği de etkiliyormuş. Şu an bebek annenin vitamin depolarını kullanıyormuş. Doğru mudur, bilgisi olan var mı?