merhaba çiçeklerim 28 haftalığım cuma günü adet olacakmışım gibi belirtiler vardı bacaklarım sızladı belim ağrıdı akşamında tuvalete çıktım pembe kırmızı kanamam oldu 3 peçete kadar hemen doktoruma yazdım ve hastaneye gittim açılmam kasılmam yoktu hemen yatışa aldı ciğer geliştirici iğne vurdu 2 gün yattım hastanede doğum içinde çok erken dedi cuma günü tekrar kontrolüm var 2 tane daha ciğer geliştirici iğne ve progestan ilaç verdi ama kanamamın sebebini söylemedi bu ilaçları kullanmalımıyım ilaçların etkisi nedir kullanan varsa bilgilendirebilir mi kanamaya kafam çok takıldı benim gibi böyle bir durum yaşayan oldumu