Hatice_gzr2505 Sevvvv41 aynı dert bende de var normalde kış boyu evde çorapsız gezen bir insandım şimdi sürekli geziyorum sürekli ayak üşümesi erkek bebek derler ne kadar doğru bilmiyorum 🤣 ama benim de oğlum olacak
Sgnn Sevvvv41 hamileliğin başında öyleydim canım. Ağustosta izmire tatile gittik akşamları ne klima ne cam açtırıyordum birde üzerimi kaç kat örtüyordum. Şimdi son aylarda kar yağarken soğuk su içiyorum yanıyorum 🤭
Merveberill Sevvvv41 bende de başladı bu günlerde normalde hiç üşümezdim kısa kollu dururdum evde ama şu an ayaklarım buz gibi hırkayı çıkaramıyorum
Snmckr Sevvvv41 bende öyleyim bazı geceler titriyorum yani hatta diyorum korona falan mı oluyorum o derece buz gibi ayaklarım sırtım da bir ürperti sürekli ilk aylar daha çoktu şimdi biraz daha iyiyim 15 haftalık olduk 13 haftalığa kadar daha çoktu
Villanelle Benim de tam tersi, kış falan ama ben kısa kollu geziyorum, ayaklarım da hep terli gibi. Hormonlar herkeste farklı etki yapıyor sanırım. Bi de kan ilacı kullanıyorum, hgb 14.9 olmuş. Belki ondan da olabilir. Bi kan tahlili yaptırın bence
Sevvvv41 Sgnn Sağsalim kucağınıza alırsınız inşallah bi kız annesiyim bi oğlum olsun isterim bu sefer sağlıklı olsunlarda en önemlisi o bizim için ☺️
Sgnn Sevvvv41 inşallah allah gönlünüze göre versin. Ramzi teorisine bir göz atın isterseniz. Benim o doğru çıkmıştı