Kızlar ablam içim soruyorum tüp bebek ile hamile kaldı şükür 15 haftalık şu an . Yaşı 27. Yaklaşık bir aydır sırt ağrısı var ve geçmiyor , kadın doğum bizimle alakalı değil bebeğin iyi demiş . Ablamı çok zorlayan bir ağrı geceleri falan uyuyamıyor. Hamileliği zor geçiyor kusmalı falan artı reflüsü de var ve çok fazla öğürerek kusuyor ilk haftalar covidde geçirmişti . Bu şekilde tüp bebek olup sırt ağrısı çeken var mı ? Biraz uzun oldu kusura bakmayın