EmineRdvan14 18+4 haftalik olduk ama ben net olarak hareket hissetmedim hiç, ilk gebeliğim bide normal mi 🙄
Pyrz_07 EmineRdvan14 19+5 haftalığım 17 de başladı ama o kadar hafif ki zor hissediliyordu zaten 2 gün hissetsen 3 gün hissedemiyorum yeni yeni biraz daha fazla hissediyorum
Aysunnnn_ EmineRdvan14 evet bende 18 oldum ilk gebeligim ve üç gündür hissediorum oda günde bir kez falan geç ediosa eğer bu haftada bekle doktora görün ki ilk gebelikte 20. Haftaya ancak hareket eden var yani o edio ama senin karın kasın sert olduğu için hissetmiosun içini ferah tut stres onun hareketlerini azaltır tecrübeyle sabittir
acemianneee_31 EmineRdvan14 bende 19 oldum dün hissettim ama hani pit pit hissediliyor mide guruldadı sandım
Hatice_gzr2505 EmineRdvan14 her insansa farklı olurmuş endişelenme bence ben 12. Haftada bir dönme hareketini hissettim sonrasında da sürekli hissediyorum 20 haftam bitmek üzere bayağı belirginleşti bayağı hareketli bir bebeğim var 😅 geceleri hiç durmuyor gündüz de saat başı bi sallıyor bana
EmineRdvan14 Aysunnnn_ yürüyen stres olduğum için biraz ama inşallah denicem kafaya takmamaya düşünmemeye
Imasleeper EmineRdvan14 hiç strese etme benimde ilk 25 den sonra net hissettim hala daha sakin bebeğim öyle canımı acıtmaz hakaret ederken ufak dokunuşları var. 35. Haftaya girdim bide düşün. Gece yatarken bi kıpırdanır :) tek rahatsız olduğum hıçkırığı. Başı altta olduğu için ister istemez rahatsız oluyorum zaten oda rahatsız oluyo ki titriyo felann. 🤗
Aysunnnn_ EmineRdvan14 inan çok zor günlerden geçiyorum ona rağmen bu minnoş kızım için hepsini arkaya attım ve yeni yeni hareket edio bu bana herşeyi unutturuyor hepsinin canı cehenneme biz kızımla cennete onları boşver kendini bebeğini düşün sen uzuldukce olan ona oluyo yazık o miniğede 😘😘
acemianneee_31 EmineRdvan14 aynen canım sabırla bekle ama ayakta olmuyo genelde otururken ayağımı karnıma çektiğinde oluyo
EmineRdvan14 Imasleeper sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ❤️ ne güzel o minik hareketler insanı mutlu ediyordur eminim
EmineRdvan14 Aysunnnn_ haklısın canım insanı ayağa tutan tek şey bu oluyor sanırım onların varlıkları ❤️
Aysunnnn_ EmineRdvan14 evet valla ona bol bol çilekli süt ver ve çikolata bı kaç güne hissedersin😍😍😍😍