Saaaaa Kızlar bugün ilk kez ultrasyonla bebeğe baktık ama ben hiçbişey göremiyorum gören anlayan varmı 😃 https://imgyukle.com/i/Ev7rKU
dezgi Saaaaa ondan bebek görünmüyor olabilir yanlız benim kese diye gördüğüm boşluk iki tane ikiz mi yani 😃😃
dezgi Saaaaa mesela bu benim tam seninle ayni gün olan kese görüntüm https://imgyukle.com/i/EzkjjP inşallah bir hafta sonra bebişi görürsün sende 🥰
Nvrzz Merhaba bende 4 haftalıken gittim keseyi gördük ama doktor sanırım İkiz dedi cuma günü belli olcak net Hayırlı olsun bu arada bende sürekli ayaktayım arada kasık ağrısı oluyor ama sonra geçiyor