hunilimom Melda25 bebek bakım ürünlerinde en iyisi mustela dalın içinde kimyasal fazla ben jansin kullanıyorum 3 yaşında bi sıkıntı olmadı dalın ve mustela alerji yaptı kızımı
Meryu Melda25 mustela ile kıyaslanamaz diğerleri bence. Benim oğluma allerji yaptı diğerleri mustela kullanıyorum indirim takip ediyorum en son 72 tlye aldım zaten büyük 7-8 ay gidiyor
_Zubeyde_ Melda25 tabi ki mustela.. ben oğluma dalin ve diğerlerini kullandım hepsi alerji yaptı banyo sonrası vücudu yüzü benek benek kırmızı oluyordu sebamed denk geldi onu aldım çok iyi geldi bunda mustela alacağım direk
Berru Melda25 canim en iyisi mustela organik ama ben diğer iki çocuğumda Sebamed şampuan,yağı ve sabun kullandığım için yine onu aldım ama en iyisi mustela ama biraz fiyatı pahalı
Meryu _Zubeyde_ instagramda hesabını bilen anne var o anlık paylaşıyo indirimleri genelde hepsiburada ve trendyol. Orjinallik açısından da sorgulanabiliyor
hunilimom Melekeroglu mustela da diğerleri kadar kimyasal yok benim kızım atopik bir cildi var doktorların hepsi mustela öneriyor ama şampuanı alerji yapıyor losyonu felan hep mustela kullanırım
Zzzeynep Ben bübchen marka kullanıyorum çok memnunum kızım 3 yaşında ve doğacak olan bebeğime de yenidoğan serisini kullanacağım inşallah
Melekeroglu hunilimom https://imgyukle.com/i/EzQYHI bakar mısınız kırmızı ile yazılanlar cilde zararlı kimyasallar. Doktorlar öneriyor diyebilirsiniz ama içeriği temiz demeyin lütfen.