Merhaba kızlar.
BAT : 17 mart
26 sında yumurtladım
27 sinde çatlama oldu.
biz 26-27-28. ci günleri değerlendirdik.
Reglime 9 gün varken beta
8 martta 5,10 çıktı
2 gün sonra
10 martta 31,29 çıktı
4 gün sonra
425,5 çıktı . Yarın yine kan vermeye gidicem. herkes ikiz olabilir diyor?