rileyss Deletedmom34 12. haftada erkek olabilir demişti doktorumuz, 16. haftada %90 kız dedi, ayrıntılı ultrasonda (21.hafta) kız olduğu kesinleşti.
Glstn Deletedmom34 Biz de 11 + da öğrendik.Tabi net olsun diye 16. Haftaya kadar bekledik 😁Azimle kız olarak devam etti.Kızımız olacak 😍🤗
Marria Deletedmom34 ben 16 haftamı doldurdum kız dediler ama yanılma olabiliyormuş detaylı ultrasonu beklememi söylediler buradaki anneler, anne adayları :)
Deletedmom34 Glstn Allah sağ sağlim sağlıklı bir şekilde kolay bir Doğumla kucağına almayı nasip etsin 😇
Slmgr Dr.um 13. Haftada yuzde 70 80 erkek dedi. Bidahaki kontrole netlesir dedi. Ama degismedi;) 13.haftadan beri erkek😊
Deletedmom34 Marria Evet öyle oluyormuş Ankara’da yaşıyorum devlete gidiyorum söylemez sesi tanıdıklarım da
deletedmom209 Deletedmom34 12 de öğrendim ben büyük pipisini görmemiz pekte zor olmadı biraz da arsız olunca ayırdı bacakları