2 yaşında kızım var ve 16 haftalık hamileyim sezeryan ile doğum yaptım ilk kızıma bu bebeğime doğum yapacağım zaman 2.5 yıl geçmiş oluyor eski sezeryanımın üstünden ve doktorum normal olur istersen dedi yani ssvd sizce denemeli miyim herşey normal giderse??🥺