Doğumdan sonra bebis bakimi ilk zamanlar cok vakit aliyor. 2 saatte bir emiyorlar, sonra 3 saat sonra 4 saat oluyor. Her ay doger aya gore daha kolay geciyor. Sadece bebek doğunca yaparim diye erteledigin isler varsa erteleme. Inanki bebisle birlikte yapmak daha zor. Ben sezeryan oldum, miyom da vardi, ameliyatim zor geçti, 1 ayda zor toparlandim, 10. Aydayiz iyiyim. Sunu asla unutma, her gecen gun daha iyi olacaksin. Saglicakla gelsin.