Gozde08 Kızlarr 24ne gün verildi sezeryan olucak spinal. Ve ben aşırı korkuyorum günlerim zehir oldu çok garip hissediyorum ilk gebelik 🥺🥺
Su-1234 Gozde08 Bende aynıyım nisan 12 de kısmetse.ama hamile olduğumu öğrendiğim günden beri çok korkuyorum ağlıyorum
Bebegimveben0811- Canim bende 2 şubata gün almıştım 29ocak kontrolde doktorum bu akşam bebeği alalım dedi mutluluktan akşam edemedim dusunsnee bebeğini göreceksin ah kavuşacaksınız ne büyük bisey oyle düşün
Gozde08 Bebegimveben0811- tabiki onun heycanı ayrııı 😍 ama ilk gebelik ne olucak bilmiyosun ne bileyim korkuyo insan ister istemez