Ben de 28 haftalığım. Kasığında şişlik şikayetiyle bugün genel cerraha gittim. Doğuma kadar çok acil bir durum olmadığı müddetçe ameliyat yapmayız doğumdan sonra ameliyat olacaksın dedi. Doğum şekline bir etkisi olur mu onu ilerleyen haftalarda kadın doğum doktoruyla konuşuruz diye düşünüyorum .