Kb_plt bugün yine test verdim negatif çıktı ama dün verdiğim sağlık ocağındaki test +2 çıkmıştı doktor sağlık ocağının testine pek güven olmadığını hastane ortamında testlerin daha gelişmiş bir sistemle yapıldığını söyledi yani şuan Bi risk yok çok şükür bide tuza dikkat ediyorum ama sade soda içiyorum asite dikkat et demişsiniz bunun zararı olurmu.